вівторок, 24 вересня 2024 р.

    Як зіпсувати потенційного клієнта. Три кроки

1. Запропонуй неякісний продукт.

2. Запропонуй продукт неякісно.

3. не запропонуй якісний продукт.

    1. Навколо продається так багато всього. Реклама робить свою справу і ми продовжуємо нести в будинок те, що ніколи раніше не хотіли. Не знаючи продавця, ми ризикуємо отримати неякісну продукцію.

    Так, є відгуки, можливості повернути, замінити. Але на що розраховує продавець відправляючи 💩? Що він один раз продасть і йому вистачить на все життя?

    2. Друге питання - ти продаєш хороший продукт. Але продаєш так, щоб більше не звернулися:

⁃ У поганій упаковці.

⁃ Без знання продукту/послуги.

⁃ Зриваючи всі терміни.

⁃ Занадто нав'язливо.

Не залишаючи вибору.

⁃ Так, що після спілкування з тобою не хочеться чути ні про тебе, ні про товар/послугу.

    3. Ще один важливий пункт. Коли в тебе є щось класне і багато, але ділитися ти не хочеш, не відкриваєш рота, щоб сказати «народ, у мене є», соромишся, боїшся:

⁃ а раптом не куплять;

⁃ а раптом дорого;

⁃ ще гірше - а раптом куплять, що робити тоді? А якщо їм сподобається?

⁃ а якщо запитають, що робити далі?

⁃ а якщо я на ньому зароблю?

    Через твої сумніви сидить людина вдома і думи думає - «Де взяти? У кого купити?».

    Гаразд, завершимо путівник «Як зіпсувати потенційного клієнта», перейдемо до головної думки.

    💚Люблю довгих клієнтів💚. У чому це виражається?

    Уже давно продаю і раджу тільки те, чим сам користуюся і залишився задоволений і вважаю це чесно.

    Оскільки розбиратися в усьому - невтілювана ідея, люблю працювати з експертами за напрямками.

    Готовий порадити іншого професіонала, якщо ми з клієнтом один одному не підходимо.

    Завжди заточую олівці перед грою😉

    Ідею щодо посту навіяв один із гравців за столом, повідавши про перший досвід гри у непрофесійного тренера Життєвий Капітал.

    Обирайте експертів! Працюйте з професіоналами!