Як зіпсувати потенційного клієнта. Три кроки
1. Запропонуй неякісний продукт.
2. Запропонуй продукт неякісно.
3. не запропонуй якісний продукт.
1. Навколо продається так багато всього. Реклама робить свою справу і ми продовжуємо нести в будинок те, що ніколи раніше не хотіли. Не знаючи продавця, ми ризикуємо отримати неякісну продукцію.
Так, є відгуки, можливості повернути, замінити. Але на що розраховує продавець відправляючи 💩? Що він один раз продасть і йому вистачить на все життя?
2. Друге питання - ти продаєш хороший продукт. Але продаєш так, щоб більше не звернулися:
⁃ У поганій упаковці.
⁃ Без знання продукту/послуги.
⁃ Зриваючи всі терміни.
⁃ Занадто нав'язливо.
Не залишаючи вибору.
⁃ Так, що після спілкування з тобою не хочеться чути ні про тебе, ні про товар/послугу.
3. Ще один важливий пункт. Коли в тебе є щось класне і багато, але ділитися ти не хочеш, не відкриваєш рота, щоб сказати «народ, у мене є», соромишся, боїшся:
⁃ а раптом не куплять;
⁃ а раптом дорого;
⁃ ще гірше - а раптом куплять, що робити тоді? А якщо їм сподобається?
⁃ а якщо запитають, що робити далі?
⁃ а якщо я на ньому зароблю?
Через твої сумніви сидить людина вдома і думи думає - «Де взяти? У кого купити?».
Гаразд, завершимо путівник «Як зіпсувати потенційного клієнта», перейдемо до головної думки.
💚Люблю довгих клієнтів💚. У чому це виражається?
Уже давно продаю і раджу тільки те, чим сам користуюся і залишився задоволений і вважаю це чесно.
Оскільки розбиратися в усьому - невтілювана ідея, люблю працювати з експертами за напрямками.
Готовий порадити іншого професіонала, якщо ми з клієнтом один одному не підходимо.
Завжди заточую олівці перед грою😉
Ідею щодо посту навіяв один із гравців за столом, повідавши про перший досвід гри у непрофесійного тренера Життєвий Капітал.
Обирайте експертів! Працюйте з професіоналами!